sobota, 14. marec 2009

nočna Pripravniška v Planjavi III+/3, 4+, 500 m

Z Bozotom se meniva za Kozorogovo grapo v Begunjscici. Potem dodava v navezo se Kekca in kasneje se nam pridruzi se nacelnik Janez. Zmenimo se, da gremo plezat Pripravnisko v Planjavo. Ob 1.20 vstanem. Zgodaj, a luna mocno sveti- dober znak. Ob 2.00 se pred AO pridruzita se K in J. J pove, da se pridruzi se Buh iz AO Crnuce. Poberemo Buha, ki je prisel ravno z nekega zura. Avto napolni vonj po alkoholnih substancah. Parkiramo v Kam. Bistrci in ob 3.15 hodimo proti Pastercam. Ob 5h vstopimo J, K, B in jaz v steber, medtem, ko Buh pleza solo Desno od Prip. stebra. Janez potegne prvi cug. Sledi mu Kekec brez varovanja in potem jaz za mano pa se B. Par trenutkov pred tem mi v dolino odleti najprej celka in kmalu zatem se rokavica. Vseeno zacnem plezati. Steber je 80 stopinjski a fenomenalno narejen. Ne bi rabil varovanja. Kmalu pridem do sidrisca. Od tu dalje smo sli le se brez vrvi. In smer katere casovnica je od 3- 5h splezamo v 1.55 in malo pred sedmo izsplezamo na sedlo. Sestopimo po Wisiakovi grapi in se ob 9.15 preoblacimo pri avtu. Na poti domov se ustavimo v Kamniku na kavi in kasneje se v Kavalu na Cokti. Vredno je bilo vstati tako zelo zelo zgodaj.