petek, 17. oktober 2008

Jesenski Grindelwald in Baregg


z Mihcem sva se odpravila čestitat Colemanu za r.d., po devetih urah vožnje naju je poleg večerje še čakal gin, whiskey in par steklenic šampanjca- do jutranjih ur (7h).
Po prekratkem spancu sem se odpeljal do gondolske postaje za Pfingstegg in od tam odpešačil na Baregg. Pritisnu sem na gas in prepolovil časovnico, zraven pa skoraj izdihnil- no sigurno pa je iz mene izhlpel ves alkohol. Na cilju pa veličastni pogledi jesenskih barv z ozadjem mojih sanj Eigerjem. Po čaju, jabolku in meditaciji ter fotografiranju sem sestopil.

Popoldan pa z M.je odpeljal s kabrioletom (veter v laseh) do Marringena na ogled spomenika postavljenega Scherlock Holemsu, povratek v Grindelwald, kjer sva si pred večerjo še privoščila Roesti (mljask) in jakuzzi. Po večerji pa še krmljanje z Gray-houndom in lahko noč. Nedeljski povratek je bil hiter, le 8h. Lep vikend, neponovljivo pa je to, da sva nekomu podarila najlepše darilo za rojstni dan.

Ni komentarjev:

Objavite komentar