ponedeljek, 21. julij 2008

Rotstoch 2663 m- Goba v S.steni Eigerja 3200 m


17.7.-20.7.2008
Grindelwald
Rotstoch 2663 mnv- Goba v S.steni Eigerja 3200 mnv - Eiger Trail
S Panterjem sva se odpeljala na sestanek- board meeting v Grindelwald, ker pa je le ta bil zelo kratek- kakšno uro, midva pa sva si vzela tri dni, sem se odpravu na krožno pot Po Eiger Trailu pod Severno steno Eigerja, ki so jo prvič uspešno preplezali : Heckmair-Voerg- Kasparek-Harrer, točno 70 let nazaj. Med turo sem zavil še na Rotstock 2663m. Ker pa se je dan šele komaj začel in so bile razmere ugodne sem se odločil nadaljevati na sosednjem pobočju mimo snežne zaplate. Prijetno poplezavanje se je v določenem delu spremenilo v prosto plezanje nekje okoli IV pa je vseeno šlo, kr naenkrat pa ugledam Gobo (Mushroom) se zavem, da sem najbrž že dovolj oz. pre- visoko. Goba v Eigerju je znana po tem, da z nje skačejo base jumperji. Pri sestopu sem si v težjem delu pomagal z vrvjo in polbičevim vozlom,...Pri hiši pa skok v jakuzzi in vsi napori 8h dolge ture so bili pozabljeni. Naslednji dan pa 9h vožnje proti domu. Bil je lep weekend- uspešen sestanek.

Ni komentarjev:

Objavite komentar